Autor Wiadomość
szymon
PostWysłany: Nie 13:25, 23 Lip 2006    Temat postu:

Kupiłem skuter w 2006 roku w czerwcu za cenę 4500zł jest to Zipp Quantum skuter duży wygodny dość szybki wyciąga po prostej 70 km/h w dwie osoby jedzie 60 do 65 km/h minusem tego skutera jest to, że nie da się szybko brać zakrętów, ale to nie jest skuter sportowy tylko turystyczny można powiedzieć komfort jest wysoki w jeden dzień zrobiłem 120 km i nie byłem zmęczony skuter pali od 2.50 do 3.2 L na 100 km kolejnym minusem jest ruszanie pod górkę w 2 osoby na zimnym silniku jest wpożądku a jak się rozgrzeje to nie idzie ruszyć, ale ponoć modele z 2006 roku tak mają podsumowując skuter jest dla osób lubiących komfort i wygodę podróżowania za w sumie nieduże pieniądze. Pozdrawiam Szymon.

Był tu Moderator Jezyk
Daniel
PostWysłany: Nie 13:17, 16 Lip 2006    Temat postu:

To akutar ściągłem z porównania AEROXA PEUGOTA I RUNNERA
http://www.skutery.net/testy.asp?id=75&strona=1
Tylko ściagłem PLUSY I MINUSY Wesoly
AMDBART
PostWysłany: Nie 11:53, 16 Lip 2006    Temat postu:

Cytat:
twarde zawieszenie
- trochę za mały
- praktycznie brak miejsca dla pasażera

to akurat zalety;]

ze wzgledu ze jest to sqt sportowy...powinien miec twarde zawieszenie, skuter akurat jest duzy. a ze ma tylko kanape dla kierowcy i zadupek zla pasazera jest to spowodowane tym ze jest to sqt SPRTOWY a nie typu Tour
Daniel
PostWysłany: Nie 9:22, 16 Lip 2006    Temat postu: Mój Aerox :roll:

No to zacznijmy od tego że kupiłem go we wrześniu za śmieszna kasę (2300zł). Na liczniku było Ok 2 tys. przebiegu teraz jest Ok 6 tys. Niedawno podczas wyjazdu na klasowe ognisko szczelił mi pasek od przekładni. Myślę, że nie jest to POWAŻNA awaria gdyż jest to cześć która się zużywa. Prócz tego od września wymieniłem tylko olej w przekładni. I tak jeździłem do póki nie szczelił pasek (nie mówię o wlewaniu oleju bo to rutyna J ).

Nie mogę powiedzieć że mój skuter jest żwawy i takie tam bo mam czerwona sprężynę centralną i sprzęgło na rozpadnięciu. A gdy dojdzie do magicznej 40 to nagle ożywa i lekko wskakuje na 90 ;) Niestety bardzo nietrwałe we wszystkich aeroxach są zaczepy na plastikach.

Aerox ma charakter skutera sportowego przez co nie jest on komfortowy (co dopiero miejsce pasażera) ale za to ma dobre zawieszenie i przyczepność na trasie.

W mój skuter wsadziłem troszku kasy:
· tłumik leovince TT + rolki i sprężynki – 400 zł
· lakier + malowanie - 200 zł
· pasek + wymiana – 90 zł
· opona (będzie do odbioru) + wymiana – 100 zł
lampa tylnia lexus - 110 zł

Razem = 900zł


Z czego w planach mam sprzęgło i wariator.

Jak widać Aerox nie jest aż tak zły. Mimo że kupiłem go za taka kasę to trzeba w niego wsadzić. Widać wszystko po cenie. Z tego co słysze to aerox pali swoje nie jest on oszczędnościowym skuterem.

Mocne i słabe strony
+ doskonałe osiągi
+ dobre prowadzenie w zakrętach
+ dobre hamulce
- twarde zawieszenie
- trochę za mały
- praktycznie brak miejsca dla pasażera

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group